неделя, 30 юни 2019 г.

- Безразсъдно-



Обърна се, когато ме видя,
дори не посмя да ме погледнеш  в лицето,
срамуваше ли се, питам се сега,
че някога отдаде си сърцето?
Омраза ли изпитваш към мен сега,
че си тръгнах, когато стана трудно,
или най-после разбра,
че да бъдем двама е безразсъдно?
Съжаляваш ли, че душата си разкри,
а аз избягах от мрака в нея,
отрекох се от теб, и мен ме боли,
но да върна времето не смея.
Стояхме заедно в  малка алея,
казах ти - да се сбогувам не умея,
нека опитаме след месец-два,
дано забравиш изневярата.
Сега бавно към тебе вървя,
и твоите грешки също пресмятам,
греховете не ти ги броя,
моят стига за разплата.
Безразсъдно потърсих утеха в чужди тела,
а теб отдавна с други делях те,
безрасъдно на любовта изменихме, знам,
но в този миг пак пожелахте.








Няма коментари:

Публикуване на коментар

-Трудно-(20)

Когато дълго си живял в собствен свят и си го напускал само принудително и за малко, е повече от трудно да се приспособиш към реалността. Т...