вторник, 29 август 2017 г.

Ези или тура



Монетата хвърли,
смелост ли не ти достига?
Красотата на любовта избери,
не се страхувай,
не се преструвай.

Уморих се от откраднати целувки,
да заспивам в чужди прегръдки.
Тайните срещи убиват ме вече,
не ме измъчвай,
с нашите чувства не приключвай.

Дилематата ти разбирам,
че нали аз теб пред него избрах,
примамена от вихъра
и авантюрата.

А тя?
Не искаш да страда
и това ще понеса,
но не и да бъда губещата
в тази неравна игра.

Не аз съм другата,
казваше ми ти през летните нощти,
но мнението си ли промени
или осъзнава,
че тя е пристан,
а аз океан безбрежен,
който не можеш преплува,
знаеш,
морето не спира да се вълнува!

Монетата хвърли,
ези или тура,
нека това реши
нашата съдба -
щастие за двама
или живот в лъжа.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

-Трудно-(20)

Когато дълго си живял в собствен свят и си го напускал само принудително и за малко, е повече от трудно да се приспособиш към реалността. Т...